Deklaracja dostępności

Centrum Usług Społecznych w Kramsku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.Deklaracja dostępności dotyczy strony cuskramsk.pl.

Data publikacji strony internetowej: Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.

Błędy składniowe HTML i zdeprecjonowane atrybuty HTML – które nie wpływają bezpośrednio na dostępność strony http://cuskramsk.pl/.

Niektóre elementy mają niewystarczający kontrast między kolorem pierwszoplanowym a tłem

Niektóre linki nie mają dostrzegalnego tekstu

Niektóre przyciski nie mają dostrzegalnego tekstu

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Karola Dolańskiego — mejlowo informatyk@kramsk.pl lub telefonicznie 632470004.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • Andżelika Łoś – dysrektor CUS
  • Adres: ul. Kurpińskiego 6, 62-511 Kramsk,
  • mejl: cus@kramsk.pl.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Aplikacje mobilne

Centrum Usług Społecznych nie korzysta z aplikacji mobilnej.

Dostępność architektoniczna

Centrum Usług Społecznych — ul. Kurpińskiego 6, Kramsk

Do budynku prowadzi jedno wejśce od ulicy Kurpińskiego. Do wejścia prowadzą dwa schody.

Centrum Usług Społecznych ulicy Kurpińskiego znajduje się na parterze i piętrze. Brak jest windy co unieumożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń dla osób poruszających się na wózkach

Przed budynkiem są 2 miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

W budynku nie można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego (PJM) online.

W budynku nie ma pętli indukcyjnej.

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego – stan na 01.01.2025.pdf

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego – stan na 01.01.2021.pdf

Przejdź do treści